Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2010 09:51 - пирон в окото ти, после в другото.
Автор: rightintwo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1123 Коментари: 1 Гласове:
3



Държа в ръцете си чук и пирони. Ще направя грешка.
Искам да забия пирон в центъра на зеницата на дясното ти око.
После ще взема по-дебел пирон и ще го зачукам в центъра на зеницата на лявото ти око.
Искам да се пръсне на хиляди парчета. Искам този шибан зелен океан, в който се удавих, да се разбие като порцелан на милиарди парчета.
Обожавам тези зеници..и тези ретини също. Няма нищо по-красиво на шибаната планета от тях. И затова искам да ги унищожа. Ще се изкрещя в лицето ти, с най-грубия вик и с най-грубия език, ще се изкрещя с най-егоистично-садистично-мазохистично-себично-вулгарно-аритмитичното съзнание: Щом шибаните зелени ретини не са мои, няма да бъдат ничии други.
Виждам как ми се смееш, подиграваш ми се, не можеш да повярваш на това колко съм луда и брутална. Радвам се, че вярваш в тези неща. Защото аз бях най-голямата грешка, която си правила, бях най-тежкото проклятие, което ти се случи, и ще унищожа шибаните ти очи. И ще останеш сляпа, ще стана сляпа и аз..защото единственото, което виждам в цялата тая забъркана чорба от живот, илюзия и реалност, са скапаните ти божествени очи.
Не виждаш ли? Аз съм твое отражение, аз съм твое постижение. Какво си мислише, че ще постигнеш? Какво си мислихме, че ще постигнем?
И пак тичаме една към друга, протягайки ръце. Но далечни оставаме. Не искам да те виждам толкова близо, кучко. Колкото и да се нуждая от ледената ти близост.
Плаче ми се от това, че не мога да се разплача, колко е поетично всичко.
Как копнея да те унищожа и как копнея да унищожа себе си, само ти можеш да разбереш. И този шибан факт толкова ми харесва, че се вбесявам още повече.
Да, всичко е шибано и най-вече очите ти.
И не смей да коментираш този пост, прекалено съм ядосана.
Харесва ми да крещя, някой преди време беше предложиш да организираме масово крещене. Да се съберем хора на едно място и да започнем да крещим. Да излеем шибаната си ярост върху света. За да я усетите всички вие, които я предизвиквате.
Ще те вържа и ще ти запуша устата. Ще те наблюдавам от милиметри. Ще си припомня всяка част от теб, ще наваксам цялото време, в което навеждах глава, за да не засечем погледите си. Ще разгледам всяка бемчица и всеки косъм, ще си спомня всеки шибан милиметър от външността ти. Няма да те пипам, няма да осъществявам никакъв друг контакт с теб. Накрая просто ще застана на 2 пръста разстояние от лицето ти и ще се взирам в шибаните ти очи. Ще гледам, ще пия от тях, ще ям от тях, ще се дрогирам с тях, ще се дрогирам в тях. Даже ще опитам да се намеря някъде там. Но се съмнявам да се намеря, защото там потънах доста отдавна...със сигурност шибания зелен океан ме е погълнал, даже съм сигурна, че съм мъртва..там някъде.
Това няма значение, защото аз ще продължа да се взирам, ще продължа да вдишвам от тях. Ще бъде дълъг процес, ще бъде божествен процес. Най-накрая ще направя нещо истинско. След известно време просто ще се дръпна и то, не защото ми е омръзнало или съм се наситила, а защото някакви други фактори ме притискат.
Ще ти прошепна колко те обичам и ще взема чукът и два пирона.
Ще забия един в лявото ти око и един в дясното. Мен ще ме боли повече от теб. Ти ще ме намразиш, но пък след много време....
..ти ще бъдеш сляпа......никой няма да си спомня очите ти, освен мен....и никой няма да те обича, защото нищо в теб, освен очите ти не заслужава да бъде обичано......сляпа, бедна и недъга, ти ще бъдеш едно нищо и точно тогава ти ще си моето най-могъщо всичко. Защото аз те обичам сега. Обичах те тогава. Ще те обичам винаги. Защото, когато шибаните ти очи са всичко, точно тогава са нищо.
Аз съм шибана откачалка.
Но определено няма да направя нищо от горе изписаните редове.
Живей, заслужаваш да бъдеш обичана.
Излъгах те, хората ще те обожават и без очи.
Та аз съм живото доказателство.
Пак излъгах, аз съм мъртвото доказателство.


Will you? Will you now?
Would you die for me?
Don"t you fuckin lie.

Don"t you step out of line.
Don"t you step out of line.
Don"t you step out of line.
Don"t you fuckin lie.

You"ve claimed all this time that you would die for me.
Why then are you so surprised when you hear your own
eulogy
?



Тагове:   окото,   пирон,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. xxxx - И не смея да коментирам...
10.12.2010 10:11
просто ще се усмихна топло. По теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rightintwo
Категория: Други
Прочетен: 92878
Постинги: 79
Коментари: 60
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930